Obserwatorzy

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Optymistycznie optymistyczna... właściwie skąd ta nazwa?

Na początku chciałam was przeprosić za długą, tygodniową nieobecność spowodowaną po prostu brakiem czasu. Ale już do was wracam ;). A więc niektórzy z was mogą zastanawiać się, dlaczego akurat taka nazwa bloga, bo przecierz będąc szczególnie w naszym wieku ciężko jest się uśmiechać. Każdy z nas posiada jakieś swoje zmartwienia, mniej lub też więcej ważne. Wtedy dobry humor nie przychodzi nam łatwo. Ale chce wam pokazać, że jednak mimo przeszkód, da się czerpać radość z życia. I właśnie w tym celu założyłam bloga, chcę was zarazić optymizmem, który nie zawsze posiadałam. ;)

A więc:


Tematy tu poruszane będą dosłownie o wszystkim, możecie pisać w komentarzach pomysły na jakieś ciekawe wątki. To tyle na dziś, jutro wrzuce wam jakiegoś ciekawszego posta. :D

Optymistycznie optymistyczna.

12 komentarzy:

  1. Masz racje teraz dużo osób ma problemy i ciężko jest się uśmiechnąć. Przepraszam,że usunęłam Cię z obserwowanych, ale po prosu pomyliłam się,bo komputer mi się zaciął i zrobiłam to w złym blogu. Czekam na następne posty :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! U mnie nowa notka : http://vejaalife.blogspot.com/2014/01/before-i-die.html

    OdpowiedzUsuń
  3. miło się czyta Twoje posty ;)

    http://noothing-happens-without-a-reason.blogspot.com/ - jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, skomentuj. oczywiście do niczego nie zmuszam c:

    OdpowiedzUsuń
  4. zaraź mnie optymizmem, bo taka pesymistka ze mnie -.- ehh!

    www.be-huuuman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie piszesz ;3 czekam na posty ;3

    happyisad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! :)
    obsesja-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń